torsdag 19 maj 2011

En pakt någon?

Jag kan inte förstå varför jag utsätter mig själv för bikiniprovning. Jag kan inte ens förstå varför nån gör det. Av alla kvinnor/tjejer/tanter/tjejer jag känner vet jag inte någon, ingen alls!, som tycker det är särskilt trevligt. Att ha på sig bikini på stranden är nog illa, fast då kan man i alla fall njuta av vädret. Men vad är värre är denna bikiniprovning. HATAR.
Jag intalar mig att det är belysningen och dagsformen som gör att alla fyra olika bikinisar sitter så illa. Och sammhället och den normativa feminiteten som gör att jag känner så här. (Jag visste att jag skulle få nytta av genuskursen någon gång.)
Vem har kommit på att man ska använda detta förbannade plagg? eller klackskor för den delen?

Men på tal om illasittande kläder, jumpsuit. Jag och Rebecka tog oss tid att testa en  i utbudet på HM = världens asgarv. De är i alla fall inte uppsydda för oss, den saken är säker.  Men för er som vill ha er ett gott skratt, för en tjuga eller två så kan vi ha privat modevisning som garanterat förlänger ert liv med ett år eller två.

För att toppa kvällen så avslutade vi kvällsshoppingen med: Rosévin, melon, färska jordgubbar, nybakta kakor och självklart massa skvaller. Det låter det underbart!

1 kommentar:

  1. efter den prövo-dagen är ni verkligen värda en sån fin avslutning!

    SvaraRadera