måndag 2 maj 2011

Black out

Har precis kommit hem från ett härligt muskelpass. Lagomt illamående efter etttusenfemtioelva upphopp och diverse andra -dock mindre- krävande övningar. Jag förstår inte varför jag inte känner när jag ska sluta, eller så är det så enkelt att jag helt enkelt inte vill lyssna. Inte helt omöjligt.

Säger som min gamla afro-fröken brukade ropa i takt med knäböjen; "Frisk, fri, full av energi!".
Klok människa det där.

Nu är det dags för att lägga sig i soffan, färdigtränad och nyduschad, känslan är underbar! Det bästa av allt är den hemmagjorda isglassen i frysen och Black out på tv:n. Förstå så roligt det är att skratta åt andra människor, lägg märke till att jag skrattar åt, och inte med dem. Jag är ond, jag vet.

2 kommentarer:

  1. huvudsaken att man får skratta men jag såg första programmet och jag tyckte att dom skrek så förskräckligt

    SvaraRadera
  2. Såg du när de skulle gå limbo? Jag skrattade så att jag nästan kissade på mig.

    SvaraRadera