onsdag 5 oktober 2011

Valet stod mellan träning, eller träning.

Jag valde- träning!
Satt hemma och klockan började närma sig 16.30. Less på böcker och anteckningar, less på att tänka. Valet stod mellan att antingen sitta kvar och träna inför tentan (ungefär som att man skulle lära sig någonting så där i sista stund!) eller att cykla upp på tenton och träna. Eftersom jag spenderat rätt mycket tid på just pluggandet nu senaste tiden valde jag att cykla upp och träna på tenton istället. Två pass. Shake it och Afro. Så underbart härligt, men framförallt välbehövligt. Två timmar total bortkoppling av hjärnan. Jag älskar dans! Har alltid gjort, och kommer alltid att göra det. Finns ingenting som får mig att slappna av så mycket, meditation på hög nivå. Min form rekreation. Känna varenda taktslag och låta kroppen göra precis vad den vill. I LOVE.
Jag är fullkomligt övertygad om att jag gjorde rätt val. Nu sitter jag här. Avslappnad och lugn. Rysligt taggad inför att skriva tenta imorgon. Japp, så är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar