torsdag 2 februari 2012

Dag 2/29

Ja hur går utmaningen? Måste säga att träningen och maten gick galant igår! Träningspasset var ordentligt svettigt och jag var inte hungrig en enda gång. Trots att jag var vaken från sex igår till typ fyra imorse. Lite smått skeptisk var jag dock imorse. Hur fan skulle jag orka träna och käka efter schema då jag sovit 3 timmar?! Min kropp sa: död. Men det gick hur bra som helst.
Det måste ha varit promenaden upp till Tenton som fick mig att vakna till liv. Såå kallt, såå vackert.



Ibland kommer jag liksom på mig själv med att vara så där sjukt nöjd, eller lycklig. Lycklig över att just jag får vara HÄR. Tänker på citatet på ett av mina halsband "Detta ögonblick bär på en gåva". Just nu är det härligt. Just nu är det så fint. Promenaden till gymmet fick mig att känna så. Guud, vilken tur jag har som är precis här och nu. Det är en härlig känsla vill jag lova. Önskar att jag kunde spara den och plocka fram den nån gång då den behövs. Kanske ge bort den till någon som behöver. Har tyvär inte hittat något sätt än.

Har hunnit haft besök också. Jag hade nästan förträngt att det var min födelsedag, sen blev jag överaskningsuppvaktad. Lyx. Kaffe, sällskap och spel. Det hela har varit en nästintill perfekt dag. När Markus kommer hem blir den perfekt. Känns som att det var alldeles för länge sedan vi sågs. Det var igår. Men ändå, jag längtar.

1 kommentar:

  1. Så härligt att läsa! Hoppas du får en toppenfin fortsättning på den här dagen, grattis!!
    Ps. Lite fegt att köra utmaningen på årets kortaste månad ;) Fast den kunde ju i och dör sig varit ännu kortare :)

    SvaraRadera